mariajr

2011-07-27
16:17:44

Sista semesterveckan!



Snart är semestern över. Det känns stundvis tungt. Igår fick jag även lite tråkiga nyheter angående mitt jobb. Vi blir av med två arbetskamrater som hittat andra och mer intressanta utmaningar. Var tvungen att ringa upp den ena och fråga om det var sant. Det var det tyvärr. Är lite orolig över hur min egen situation kommer att påverkas.
Denna vecka har jag ägnat en hel del åt:


Övningskörningen går framåt men inte lågfartsövningarna. Lyckade t.o.m välta motorcykeln sist vi var på banan vid Kallax. Blää...mitt själförtroende fick sig en törn.
Gubben tror att beror mycket på min hoj och håller på smått övertala mig att köpa en med större motor. Kanske den HD jag körde i Sundsvall. Jag tror själv att det är massor med övning som ska ge resultat istället.

Ikväll får vi husvagnsgäster tror jag. Syrran med familj är på väg norrut igen efter sin semester. Länktar faktiskt efter deras sällskap och kloka ord. Vi behöver nog dom då och då.

/Kramis
Kommentarer:
2011-07-27 @ 17:08:31
#1: Lars

En SAAB och en HD kan det bli bättre ?

2011-07-28 @ 10:14:13
#2: Malin

Ja det känns tufft att börja jobba igen, tar ett tag innan man är ikapp o i rutinerna igen.



Men vilken härlig semester vi haft. Fantastisk skönt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: