mariajr

2011-07-29
16:58:43

Camping!


Våra gäster har just åkt hem. Mysigt har vi haft...synd (som vanligt) att tiden går så fort.
Igår var vi på stan hela dagen och avslutade med middag på Ban Thai...gott gott. Syrrans K tycker att jag alltid har samma örhängen så jag investerade i två nya par åt mig själv på Guldfynd =) . För om dom har koll på sånt så...

Filmtime på kvällen, ungarna inne och vi vuxna ute i husvagen. Inte min älskling som skulle upp och jobba tidigt.

Idag har jag satt mor och fars bil på blocket. Det är morsan som kör mest och hon vill ha en mindre bil. Nu när farsan sett till att dom ska bli husbilscampare så hade hon ju lite ess i bakfickan och gick med på att en mindre bil kunde vara vettigt iaf. Å´vem vill dom ha hjälp med när det gäller bilköpe!!! Jo den rutinerade JAG.
Bytte faktiskt själv bil idag när jag ändå var i farten. (En liiiten mc till också =S) Får inte hem dom förrän ev nästa vecka.

Shoppade i min egen garderob idag "igen". Syrran hjälpte mig. Å´ser ni! Hittade flera klänningar som jag faktiskt kommer i. En ska jag ta på mig ikväll när vi är bortbjudna ...

Kram M

Kommentar:
2011-07-29 @ 20:34:59
#1: Malin

En av mina första blocketannonser var pappas gamla Viktor (traktorn).



Jag har liite svårt att hänga med i alla era affärer ;-) du får uppdatera mig muntligt :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: