mariajr

2011-07-11
11:08:47

Borta bra men hemma bäst!

Så är det nog. Nu är vi hemma igen efter en vecka i Lögdö o S-vall.
Vi har hunnit en hel del. Kört motorcykel, varit på nöjeshallen, Gatufesten, ribbåt, umgåtts, badat mm mm
haft det bra med en massa kul helt enkelt!



   

   

Vädret har varit toppen. Vet att man inte ska klaga men värmen tar hårt på en. Vi nordbor är nog inte så van. Vi kan skylla på det lite. Sen när det blir kyligare och regn då gillar vi ju inte det heller.

Lars och jag har bott i husvagnen hela tiden och det trivs vi med. Tycker det är mysigt att sova där.

Äntligen har gubben fått sin Harley Davidsson. Fått och fått ....;) Vi ska hämta den senare någon helg. Chevan ska in på lite rep. och lånecykeln han har hemma ska tillbaka så ...


Mr "Road King" Vi får spara ihop till en sissy på denna.

Don´t dream your life ... live your dreams!

/Maria
Kommentarer:
2011-07-11 @ 18:24:14
#1: Malin

Vad skoj ni har haft! Gillar citatet längst ned :)



Jag är salig över värmen vi haft i stugan i över en vecka, men nu har jag o barnen har kommit hem igen, o Mårten jobbar även denna vecka.

2011-07-13 @ 20:59:55
#2: Jennifer

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: