mariajr

2011-01-18
19:04:43

Stress!

Fy vad jag känner mig orkeslös! Antingen är jag bara lat eller så påverkar magen mig så mycket nu att det verkligen börjar ta på krafterna. Blodvärdet borde ju vara lägre, eller tillverkar vi blod snabbt så det inte märks om man blöder lite men länge??? Till läkaren ska jag ju imorgon så då kanske jag blir klokare.

Grannen var GULD idag. Bjöd på god köttsoppa, med klimp. Det får man inte så ofta. Mums!

Nya glasögom blev det också idag. Beställt ialla fall. Inte billigt men vad gör man?

    

Fem par på prov. Det är ju lite mode med större brillor. Även om delar av min familj tyckte jag såg ut som en uggla. Upplyste dom att ugglor faktiskt är söta och att jag kunde står ut med det. Mina favoriter var nr 1 och nr 5.
Jag valde nr 2!

Lilleman har varit på basketträning och sitter och äter. L och I kör lite skoter så vi kanske får en lite skid-slinga i närheten. Nu ska jag försöka stressa av och hoppas att det går bättre på jobbet imorgon. Förståss också att jag känner mig lugnare efter att jag beökt farbror doktor.

/Kram
Kommentarer:
2011-01-18 @ 20:02:37
#1: Malin

Man märker att det hänt ngt m glasögonmodet! Du passar verkligen fint i alla bågar. Jag är lite förvånad att du tar dem som är mest lik dina förra, du brukar vara mer vågad!



Fast om jag hade valt åt dig då hade det blivit nr 2, men så är jag en fegis.



Jag hoppas nu det finns såna gamla omoderna sorter kvar.För mig tar det lääänge att vänja mig vid nymodigheter.



Ser inte alls framemot att byta glasögon, men det är dags, med råge.



Hoppas nu att du får bra hjälp för magen.



KRam

2011-01-20 @ 08:20:54
#2: C

Jag tyckte också mest om nr 2! Men de liknar ju också dina gamla, va....? Har vi blivit för gamla för nya tag, eller? Huh!!??!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: