mariajr

2011-02-09
10:48:38

Solen!

Imorse fick man en riktig känsla av ljusare tider.
Det brukar vara jättemörkt när man åker till jobbet, idag var det riktigt ljust. Jag har missat övergången.

Idag var en bra morgon. Bilresan sen in till stan var som en avkopplingstur.
Kanske är det på väg att vända!

Min plan för att bli bättre i magen och stressa av:
Jag försöker göra allt i "slow-motion". Inte stressa utan bara göra en sak i taget. Det brukar hjälpa.
Inga måsten på mig när jag kommer hem utan bara vila och göra saker jag mår bra av.

Hoppar över kaffe och minskar på thedrickandet.

Äter sakta och försöker ta en kort promenad (ev endast till och från lunchstället) i friska luften.

Innan helgen så är jag en annan människa hoppas jag.

/M

Kommentar:
2011-02-09 @ 20:04:54
#1: Malin

Det är bra att du låter bli att stressa, vilket kan vara lättare sagt än gjort. I know.



Solen är så välkommen, våren är som en nedförsbacke jämfört m hösten :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: