mariajr

2011-02-10
12:16:19

Energi från solen!

Lunchen är uppäten...idag en Felix paj. Den har legat i frysen här rätt länge och jag kände mig lite snål så den fick duga. Den var t.o.m. rätt god. En kollega var snäll och lastade på lite av henne tomat och gurka (Tackar) på min tallrik =)

Fackmedlemmarna på jobbet skulle ha klubbmöte och flyttade mötet till lunchrummet så jag fick lite brådis. Annars hade jag suttit mitt i sällskapet. Hade kanske inte gjort nått det heller.

Men solen lyser väldigt vårlikt i dag (kallt) så en prommis måste ju vara mig till nytta.

=)

Kommentar:
2011-02-11 @ 17:56:17
#1: Malin

En Felix paj m lite sallad duger gott att mätta magen med ibland!



Man får i alla fall många slantar över till annat :)



Trevlig helg!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: