mariajr

2011-04-20
10:42:30

GLAD PÅSK!


Ska passa på att önska alla en riktigt trevlig Påsk-helg. Gör helgen till vad du själv vill.
Själv slår jag ett slag för vila och rekreation (min kropp verkar behöva det).
Ska försöka att inte stressa och ha en massa måsten.

Umgås, äta gott, ridturer, promenader och gott vin. Läsa och se på tv. Skiter i att man ska vara ute. Vill jag slöa i soffan så ska jag försöka ha modet att göra det också, även om solen lyser så ögonen brinner upp på folk.

Idag har jag en dö-tråkig dag på jobbet. Inget att göra....förutom då att städa bordet och förbereda och planera ...

Kram på er alla.

Sätt några fjädrar i busken på tomten vett ja´

Kommentarer:
2011-04-20 @ 14:40:56
#1: Malin

Sound´s like my melody =)



GLAD PÅSK på er alla!



PS Nu börjar jag lära mig lite hur man förändrar bloggen, tex hur man lägger in en header, kan försöka hjälpa dig ifall du ville ändra ngt. DS

2011-04-20 @ 14:55:47
#2: linda

hejhej :) hur är det med dig idag och vad har du för väder hemma hos dig? =)

2011-04-20 @ 15:10:03
#3: lovisa

allt bra?:)

just nu har jag 4 kanontävlingar på bloggen!

1 - vinn valfri bikini/monokini från www.brandsinfashion.com.

2 - vinn valfri vara ur fashionbox.se's sortiment.

3 - vinn ett par valfria strumpbyxor från www.snyggastrumpbyxor.se

4 - vinn sexiga underkläder till värde av 300kr från www.evasunderklader.se



Om du är intresserad av ngt - kika bloggen för mer info!

2011-04-20 @ 15:10:16

Hej!

Just nu lottar vi ut ett MATRIX BIOLAGE Shampoo & balsam kit! Gå in på bloggen för att anmäla dig, det är helt gratis! :D

2011-04-20 @ 15:20:57
#5: annsoh

Hej! Skulle vara jätte snäll om du kunde gå in och rösta på mig!

Läs bara detta inlägg där står länkningen och allting! Som besväret

kan du kommentera inlägget när du röstat så vinner du en länkning

och blir länkad inför mina 3000 - 4000 tusen läsare!

http://annsoh.blogg.se/2011/april/rosta-pa-migbehover-er-hjalp-gick-vidare.html#comment



Puss o kram annsoh / ursäkta om du inte vill ha sånt här reklam.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: