mariajr

2010-09-26
20:05:14

Helgen slut...igen!

Jag tycker helgerna går så fort. Samtidigt som dom kommer hela tiden. Skumt! Kan det vara tiden som går?

Idag har vi fixat lite i I´s rum. Han har äntligen fått en "riktig" säng, madrass och ram. Killen har ju börja väga lite och behöver en riktig en. Har svårt att fatta att dom inte är små längre. Jag tycker det blev mycket bra. Självklart var vi tvugna att köpa ett nytt överkast till. Det valde han själv.



Igår blev ridturen över två timmar lång. Tyvärr ensam. Skittråkigt att man inte har någon att rid ut med. Det saknar jag från Juoksengitiden. Här är det så många unga små ryttare och jag kan förstå om dom inte vill ha en "tant" med på sina turer. De andra "tanterna" rider nog itne ut så ofta. Inte som jag varit där iaf.
Men jag vet två tjejer som som uppskattade lite tid med Ymir och mig. Smilet efteråt var inte svårt att ta miste på.




Tyvärr så innebar denna upplevelse snuva, svullna ögon och nässelutslag. Fy vad jag känner igen mig. Nu för tiden går det ju ganska bra. Men inte helt. =(

Kolla in det här! Det går framåt!



Imorgon åker älsklingen igen till Övertorneå för att jobba i veckan =((
Buhuu....tycker inte alls om det.
Men för en kort period går det...fattar inte dom som tycker det är ett bra alternativ med gubben borta under veckorna...inget för mig. Någon gång då och då gör ju ingenting. Men inte hela tiden.

Kvälls mackorna med ägg är färdiga// Kram
Kommentar:
2010-09-26 @ 21:35:33
#1: Malin

Det blev jättesnyggt i I´s rum :)



Jag har inte fattat att ni redan håller på att bygga ut!?



Kul att ni hann förbi oss i helg!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: