mariajr

2010-09-20
21:17:31

Egna nöjen!

Idag är en sån där dag när jag borde sälja hästen...igen!
Idag har jag inte riktigt kunna motivera att jag har en häst....bara för min egen skull!
 Det tar tid från barnen, gubben, städningen och allt allt annat. Riktigt dåligt samvete har jag faktiskt. Sen när jag verkade få lite mer allergi än vanligt när jag kom från stallet kände det dessutom DUMT också!

Även om jag förstår att det finns hur många orsaker som helst att inte ha häst just nu i livet så måste man kramla sig fast vid det.

Bara ett litet tag ska jag ha kvar honom...en liiiiitet tag/ Kram
Kommentarer:
2010-09-20 @ 22:25:54
#1: Malin

Jag förstår ditt dilemma :S



Jag skulle aldrig orka m häst, just nu tycker jag det är extra jobbigt att få ihop livspusslet överhuvudtaget..



Blää



Men man måste få ha tid för sig själv o roligt oxå.



KRAM

2010-09-22 @ 13:48:23
#2: Emilia

2010-09-22 @ 13:49:44
#3: Emilia

Var lite för snabb på enter knappen där tidigare.



Men klart du ska ha kvar Ymir. Det måste ju ge dig lite krafter också. Att ha ditt som du kan hålla på med. De behöver man ju.

Klart det blir svårt om allergin blir värre, men....



Kramis

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: