mariajr

2010-10-13
19:31:19

Älsklingen hemma en stund!

Nya smala Lomina!

dammig i huvet men visst är hon snygg vår lilla Lomina. Ja hon är ju inte vår mer men ändå. Hon "snackar" på för fullt till Lars och mig när vi kommer till stallet ibland iaf. Å´lite vår häst är hon hur som helst. Tror faktiskt att hon trivs med att vara ridskolehäst på äldre dar.

Lars har kommit hem över natten från Övertorneå. Han hade lite jobb att göra här i trakterna och passade på. Sover gärna bredvid honom. Kanske sover man bättre då också.

Idag hade Lars varit och mockat och laddat hö-påsarna så jag har inte ens besökt stallet idag.
Hade gärna tagit en lite ridtur men kan vara skönt att hinna slappa hemma lite istället. Sov så förbaskat dåligt förra natten...kanske var det fullmåne =)
Kommentar:
2010-10-13 @ 21:08:48
#1: Malin

Kul att Lomina känner igen er o verkar trivas på stallet!



Jag överlevde dagens jobbiga, fick den person jag föredrar för just det uppdraget.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: