mariajr

2010-11-28
22:14:25

1:advent


Skönt att vakna idag. Pigg efter att inte ha orkat vara vaken så länge på födelsedagen. Gästerna kanske tyckte jag var lite tråkig då jag började nicka till framför tv´n. Men vad ska man göra...

Efter att ha myst lite med en kopp the så bar det iväg till Böle.
Medans L fixade med att förstärka hagen och koppla dit ett annat elaggregat så tog jag mig en ridtur. Med knarr under hovarna gjorde jag mig en lite utforskning av Böle. Liten galopptur och lite tölt på byavägarna var härligt.

Skyltsöndagen har vi hunnit se inne i stan. Denna gång var det faktiskt jag som fick nya saker. En ny mobiltelefon (Sony Erikson Xperia, min har börjat lägga av). Besökte även Jeansterminalen och inhaldlade två par nya jeans. Det behövdes.

Middagen blev inte det jag hade föredragit men övriga familjen var nöjd - MAX. =(
Bilen är ren och snygg efter en omgång av Shells biltvätt. En rejäl skrubbning, avfettning och vaxning!

Adventsglöggen intogs för en stund sen med gäster.



  
/M

Kommentarer:
2010-11-29 @ 07:23:54
#1: Malin

Ser att Ni oxå har adventsmysigt hemma nu :) Hoppas vi hinner glögga lite tillsammans innan jul.



Vi var oxå en sväng in på stan igår (medans Emma var på dansen).



Visst är det roligt att handla ngt kul till sig själv ibland! Både Mårten o jag har unnat oss dyra "leksaker" så barnen får nog lite mindre, ngn gång skall det väl vara vår tur. Att vi sedan inte behöver vänta till julafton det är fördelen med att vara vuxen.



Låter som du är nöjd med din födelsedagshelg!

2010-11-29 @ 19:30:22
#2: C

Vad mysigt ni har!!!! :-D



Och visst får ett födelsedagsbarn nicka till, lite grann i alla fall!



Själv vågade jag mig inte till skyltsönda´n för det var för KALLT! Visst har man blivit mesig???

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: