mariajr

2010-07-17
19:08:16

Solsveda och klibb!

Det kliar som bara den där man bränt sig. Klibbigt och jäkligt....nä skojjade bara. Man ska ju inte klaga på värmen, det är ganska skönt ändå.
Sitter i svärfars kontor och knappar på datorn. Grabbarna leker i huset intill och kaffesmaken har ännu inte försvunnit. Idag blev det grillad fläskkarré. Gott gott...

Igår åt vi ännu godare...var på Löruddens fiskerestaurang. Allihop, vi, svärmor och svärfar , bröderna med respektive och barn.

Åt laxplanka mumsigt värre.

Dit körde vi ståndsmässigt i en Dodge Nitro som grabbarna (alla) i min familj önskade att vi tog med oss hem. Det är bara tanten i familjen som bromsar (som vanligt). Superfin bil med massor med lull lull. Ungrna tror jag fastnade för den inbygda DVD´n där bak. Dom säger att den är fin utan den också men jag är ganska säker på att den väger tungt.
Men men vi får se.

Vet ni vad! Jag har läst ut en bok denna semester "Om jag kunde drömma" Första boken i Twiglight-serien. Kunde nästan inte släppa ifrån mig den alls. Var tvungen att åka in till Birsta City och köpa de andra böckern i serien.

Nä nu orkar jag inte skriva mer. Ska sätta mig ner med boken igen// Kramis
Kommentar:
2010-07-18 @ 21:11:17
#1: Malin

Mårten hälsar att ni kör ju redan ståndsmässigt m Er Volvo! :)



Roligt att du hittat igen läsglädjen! Emma har läst första o andra boken men verkar har trögt att komma igång med den tredje.



Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: