mariajr

2010-07-07
00:41:43

Semester!

Nu har jag bestämt att jag också börjar min semester. Hade egentligen tänkt jobba imorgon. Men jag har lite kört fast och kommer inte så långt så det känns lite orätt mot företaget att vara där en dag till. Jag kan gott och väl försöka koppla av och vila lite när man har chansen. Samtidigt lite skit eftersom jag inte har hunnit spara ihop någon semester så det blir till att försöka semestera billigt.

Idag hade jag lyxigt, middag hos en väninna. Mums och kändes bra eftersom jag inte är så duktig på att fixa mat åt bara mig. En chipsskål har jag i och för sig vräkt i mig. Just när man sväljer sista chipsflagorna som man lyckats skrapa ihop från botten med hjälp av att blött finger så ångrar man sig. Var det helt nödvändigt att vräka i sig det. Givetvis inte men sååå himla gott just då.

Sen undrar jag om jag är skapt till att inte vara helt nöjd. Är jag en "sökare" som jag minns jag läst i någon horoskop-bok. Lämnat Tornedalen som jag ville, fixat fint jobb, vänner nära osv osv   varför känner man sig inte nöjd?

Fattar inte det.

Natti natti
Kommentar:
2010-07-07 @ 11:57:39
#1: Malin

hahaha det där m blött finger o chips känner jag allt för väl igen..



Jag hoppas att du oxå snart finner "harmoni" och börjar känna dig nöjd över de små sakerna i livet, det tror jag är lyckan!



Kram



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: