mariajr

2010-01-23
19:10:59

Humörsvängningar!

Sitter i köket och skriver. Lars och jag lagar mat. Ikväll blir det strimlad lövbiff i nån sås med dijonsenap och vittvin, ris till. Hoppas det smakar.
Lars och pappa har kört de första kartongerna till Soukolojoki. Mamma och jag packade ner lite från köket som vi kan klara oss utan. Mycket kvar men iaf fyra lådor blev det tror jag.
Både Lars och jag är lite tystlåtna. Försöker ha lördagkväll med mys och trivsel. Men vi har redan fattat att inte öppna munnen fööör mycket för då grälar vi bara.
Han har hällt upp lite wiskey och jag ett glas rött. För det har man väl till på lördagkväll när man har mys?
Jag tror vi känner så här när det känns hopplöst mycket. Fattar inte vad man ska spara och vad man ska slänga. Vi har så jävla mycket saker.

Skål!
Kommentar:
2010-01-23 @ 19:57:58
#1: Malin

Påminner om regeln, hur länge sen använde ni det sist? Har man inte använt det på 2 år behöver man det inte.

Min gubbe klagar oxå jämt på mig, inget är riktigt bra.. ändå är han kvar!

Kaffe o glass blir det nu.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: