mariajr

2010-02-26
18:06:21

Slutet nära!

Snart.....är jag av med affären! Jipiii!
Nää....nu ljuger jag. Det är inte bara skönt. Det är skit-läskigt också.
Det läskiga är att jag blir utan jobb. Ut och söka och jag känner inte att jag orkar. Men jag tror att det kommer att ge sig och att det kanske kommer att bli roligt också. Hoppas på bra väder och inte så KALLT som det varit. Då kanske jag hinner rida och vara ute och faktiskt njuta av att vara ledig.

Sen måste jag bara skriva om all hjälp vi fått här med flytten. Det är helt otroligt om man hinner tänka på det en stund.

Tänkte skriva mer men jag hör att det komemr kunder närmare så jag fortsätter....
Kommentar:
2010-02-26 @ 20:13:15
#1: Malin

Tillåt dig att landa innan du kastar dig ut i söka jobbstressen. Fixa hemma o pyssla m hästarna. som du jobbat de senaste 5-6 ? åren så behöver du vila lite.



Vi dyker nog upp i helg! Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: