mariajr

2010-02-05
13:44:02

23 dagar kvar!

Vi fortsätter rensa här. Vill ha så mycket som möjligt rensat före flytten. Det är pärmar med papper som står på tur. Jösse vad vi slänger. Synd att jag inte hann ta en bild på första lasset som åkte. Men det kommer mer.
Hörde nu av postis att vi fått vår första post till huset vi ska hyra. Typiskt nog från Telia. Dom ska flytta vår telefom den 1 mars. Undrar varför dom skickar post ditt nu redan. Dessutom på fel adress. Suck säger jag bara. Telefonen som ska flyttas om drygt tre veckor är till och från redan avsängd när folk ringer till oss. Någon hade redan slagit av telefomen och dom kunde inte förstå varför. Så dom fixade det men fortfarande kan man ibland inte komma fram för telegonen är "avstängd på kunds begäran" (eller nått liknande).
Själv är jag faktiskt riktigt orolig ibland över att jag blir utan jobb. Ibland känns det lugnt, klart man hittar nått. Andra gånger är det skit och det går ut över gubben. Typ att det skulle vara hans fel. Berg- och dalbana faktiskt.



  

Nä...nu har jag smitit från jobbet för länge! /M
Kommentar:
2010-02-05 @ 15:13:34
#1: Malin

Jösses tiden går väldigt fort nu!!! :S

Förstår att det känns berg o dalbana..



Kom ihåg vad du sa till mig när jag höll på bli utan jobb, -Se möjligheterna, det finns massor av roligt att göra!



Vi måste ringas!

Kul m foton fr affären, ser så ordnat o fint ut!



Fredagskram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: