mariajr

2010-12-27
07:58:11

Vips så var julhelgen över!

Ännu en mysig riddag igår på annandagen. Det kändes ruskigt kallt så jag sa till gubben att jag nog bara blir ute en 20min eller så....men när jag kom tillbaka till stallet så hade jag varit ute i nästan en timme. Ok ...tårna kändes INTE som bomull när jag hoppade ner från sadeln.

Lars hade råkat se mig en sväng från bilen. Hade just passerat stora vägen och hade en oplogade vägsnutt framför mig med så där en halvmeter snö på. Jiihaaa.....

"Du såg ut som en 15åring på en skoter som raceade upp så snön yrde". =)

Grannarna såg till att vi på morgonen följde med på en lite promenad. Undrar vad det är som gör att man inte tar en sån morgonpromenad ALLTID när tillfälle ges!!! Jag bara frågar...det är ju så skönt. Speciellt när man tagit på sig just lagom med kläder och det nyper lite i kinderna. Det slår alla sol-dagar som finns.

Nu sitter jag åter på jobbet och ska huggar tänderna i en hög här...

Ha en fortsatt trevlig jul allihop! /M
Kommentar:
2010-12-27 @ 20:17:50
#1: Malin

Härligt att du tar dig tid för härliga turer med häst o med apostlahästar :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: