mariajr

2010-08-07
22:24:33

Gubben med till stallet!

Njuter gör jag en kväll som denna.
Gubben följde med till stallet. Stannade även när jag red en stund, spolade av Ymir i vattenspiltan och medans jag sopade golvet ledde han Ymir till hagen och gav lite hö.

Inte för att jag inte klarar det själv. Men att han slutar med det han håller på med bara för att göra mig sällskap till stallet. Cykelturen dit i sommarkvällen är skön...ja man kunde vara utan flygfän i munnen och ansiktet förståss.

Vad lycklig jag är som har en man som min!


Ymir och jag/

Kanske vi beger oss till Noliamässan imorgon.

Natti natti

Kommentar:
2010-08-08 @ 08:55:48
#1: Malin

Visst är det härligt att kännas att man trivs i varandras sällskap så bra efter alla år.



Låter som en jättemysig kväll,ngn gång snart skall jag hänga med.



Vi drar till fotbollsplanen igen idag.



Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: