mariajr

2010-04-15
15:24:01

Skitdag!

Idag började dagen segt. Kändes nästan som om jag bestämt mig för att vara "lite nere".
Inget känns bra.

Förutom då att min underbara yngsting kom hem. Storing kommer om en stund.

Har ingen lust att laga mat.
Önskar att jag hade tagit mej ner till hästarna, men jag orkar inte. Sängen är inte bäddad och jag känner mig som en lortgris. Orkar inte gå i duschen.
Mamsingen ringde och frågade om hon skulle komma och fika med mig.......
Vet inte riktigt vad jag sa men nått i  stil med att jag inte har nå fika. Men mellan raderna hörde jag själv "Kom inte hit".
Kanske jag hade ryckt upp mej om hon kommit.

Skitdag...hoppas jag vaknar på en annan sida imorgon.

M
Kommentarer:
2010-04-16 @ 12:28:41
#1: Malin

Framgångscoachen hade nog sagt att du istället skall bestämma dig för att det är skall bli en bra dag!



Bra dagar kan vara att mysa på osminkad framför tvn eller ta en ridtur. Alla dagar behövs även dem då man inte uträttar ett skit.

2010-04-16 @ 15:12:41
#2: Maria

Malin: Du är så klok!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: