mariajr

2010-04-12
10:48:20

Sälja djuren!

Även mycket i livet NU börjar lugna ner sig och jag ärligt kan säga att jag faktiskt kopplar av, finns det grubbel.

Igår hade vi ett par som var och kollade in vår lilla Ymir. Han som jag eventuellt hade tänkt försöka ha kvar. L vill att vi gör av oss med ALLA djuren nu. Jag håller också med att det vore vettigast för tillfället. Vi behöver vår tid till famijen just nu. Planering för var vi ska bo osv.

Skulle jag få ett jobb i Luleå så är det inte så snällt att lämna L i Ö-tå med barn, djur, hus å´allt. Stackarn har börjat säga att det blir fööör mycket. Han är en klippa min man, som faktiskt fyller 39 idag. Men hur länge ska han orka med all lyx jag har blivit van med. Ok jag är ju inte helt handlingsförlamad själv...men han gör så mycket. Mycket mer än jag.
Nu vill han bara få lite lugn och ro. Blir vi kvar här i Soukolojoki under nästa vinter så har vi lovat varandra att INTE ha hästar kvar. Det blir jobbigt med allt provisoriskt.

Vi får se hur livet ser ut om 2år.

Näää, nu sätter jag hästen på annons.

/M



Kommentar:
2010-04-12 @ 18:31:01
#1: Malin

Ok det låter drastiskt men kanske klokt ändå!?

Jag hoppas att ni hittar en bättre balans m slit/vila/nöje/hobbyn i ert nya liv!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: