mariajr

2010-04-02
18:30:27

Långfredag!

Vilken skön  dag jag (vi) haft. Fixat och donat. Jag har väl varit lite latare än min man som vanligt, men ändå.
Sitter här mätt i magen och bara njuter. Middagen var super....och framförallt lättlagad. Bra råvaror, då är det enkelt.


scan´s oxfilé med Outinens kulpotatis, sallad och Knorrs färdiga pepparsås (ungarna älskar den).

Idag har kaninerna fått rena burar och min nya fina bil är tvättad. Ska sätta Lars Hiace på blocket så den har också fått en genomgång. Gissa om vi hade grejor i den. Ja ALLT möjligt. Spännband, 35 näsduksförpackningar, pant, paraplyer, ett par tumstockar, grindhandtag, skruvar, handskar (typ 15par), slalomskidor (4par), stavar, 3 hästtäcken, lädertömmar, 2 par skor, kaffepanna och primuskök och mycket mycket mer.....jösses.



 

Bra att köpa bil av sin mamma. Då ingår att hon kommer med och städar ur den och den andra bilen. Hi hi älskar henne.

Morgonen började inte så bra vädermässigt. Hade det varit bra kanske en tur med en väninna och hennes familj med skoter varit aktuellt. Bara det inte regnade sa vi igårkväll. Klart det regnade.
Nu på eftermiddagen har det varit lite bättre. Solen har också kikat fram och värmt lite. Snön lider nog ordentligt nu. Om vi har tur med vädret imorgon så kanske det  blir en av de sista turerna till Svanstein Ski.

Vi håller tummarna för det.
Nu tjatar gubben om att vi måste sätta annons på hans bil.

Puss och kram alla och ha en fortsatt trevlig PÅSK!

Kuckeli kuu
Kommentar:
2010-04-05 @ 20:09:30
#1: Malin

Jomenvisst visst blev det en tur till Svanstein Ski o det är jag glad för, vi hann ju träffas en stund :)



Men gudars skymning vilken träningsvärk i vaderna jag fick!



Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: