mariajr

2009-10-25
16:01:53

En bra söndag!

Söndagar brukar för mig bli lite förstörda pga att man vet att det är måndag snart igen. Söndag är min enda "lediga" dag. Jobbar ju då också men inte alls lika mycket. Omedvetet så ställer man hopplöst mycket krav på en helt vanlig söndag.
Men idag har det mesta blivit sååå bra. Sitter här mätt efter en supergod middag som min man slängt ihop. Höll i och för sig på förstöra det med att klaga på att det inte blev det jag tänkt. Men han vill snabbt få ihop något bra så min mor och far också skulle hinna äta. Å´den blev jätte god. Fick t.o.m. ett glas vin till.
Har hunnit med att möblera om i lillkillens rum och fick lite hyllor som jag tänkt i den större grabbens rum.
Vi har också hunnit städa ur och förbereda husvagnen för vinterförvaringen. Den blev så fin! Gud vad jag länktar till början på en husvagnssemester i Sverige med minst två veckor att fylla med familjen och vänner.
Har inte hunnit vara med hästarna men det har ändå varit för halt för att ge sig ut på nån ridtur.
Nu tänkte jag försöka se "Män som hatar kvinnor". Har sett en snutt men tycker att den blir så otäck. Men jag vill absolut se den, så....ikväll kanske.

GRATTIS till min två kompisar som fyller 41 idag.

Kram

Kommentar:
2009-10-25 @ 16:35:00
#1: Malin

Du har hunnit massor om du jfr med mig som softat runt heela dagen i plyschdressen, den enda nyttan jag gjort är lite strykning o matlagning.



Justja, faktiskt så har jag bakat en kaka, jag får besök på tisdag, en gammal kollega som alltid har minst 10 sorter hembakt hemma och som storstädar flera ggr om året.. Borde kanske städat lite oxå, men det blir väl typ halvtimmen innan hon dyker upp.



Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: