mariajr

2009-11-22
19:57:26

Missade linedancen igen!

Hemma igen efter en kväll i Råneå. Vi har varit på 40års-fest. Stress innan vi kom iväg efter vi stängt affären på igår. Men vi han väldig bra ändå. Vänner hade gjort i ordning, varm bastu och lite tilltugg. Härligt. Middagen var också lyckad. Trevliga människor och god mat. Tyvärr blir man ganska spak av att jobba , stressa, dricka vin och sen sätta sig på en stol och umgås. Hörde faktiskt till en av de tråkiga som vägrade gå upp till en lek. Musiklek= kan inget. Var verkligen inte i form för det (det är jag väl nästan aldrig iof). Lektanten blev nog lite sur på mig. Kan inte hjälpas. Hoppas bara att födelsedagsbarnet inte sätter så stor vikt vid det.

Vi beställde taxi till midnatt redan även om jag tror att festen fortsatte långt efter det.

I stressen att komma iväg på lördagen så tänkte jag inte alls på att vi ev skulle försöka med julklappsinköp. Så när vi väl började tänka på det i morse och jag funderade över hur mycket pengar vi hade så upptäkte jag att mitt mc-kort som är en perfekt backup så här före löning var lämnat hemma. Eftersom några förändringar var gjorda då vår bank blivit uppköpt så funkade inte telefonbanken med gamla nummret. Jag min idiot tänkte ju inte på att be någon kolla nya numret heller. Kanske var det bra ialla fall. Vi tror vi kommit på en bra julklapp åt grabbarna. Hoppas bara att dom också kommer att tycka den är ok´eller ännu hellre super. Det är bara att vänta och se.

Under lördagen, före vi åkte iväg till Råneå kom Ymirs nya fodervärd och hämtade honom. I slask och dimma. Men det hade gått bra att köra hem med honom. Så nu håller jag tummarna för att dom klara av honom och att han kan stanna där till slutet av juni.

Här ska Ymir sova fram till sommaren om allt går som planerat.
Här ska Ymir sova fram till sommaren om allt går som planerat. Kompisarna väntade med spänning på att träffa nya kompisen Ymir.

Nu ska här packas badkläder och gympakläder.

Trött är jag men ska försöka göra lite jobb nu för att ha lite lugnare imorgon bitti. Måndagmornar kan vara nog så jävliga.

Kram m
Kommentar:
2009-11-24 @ 16:19:50
#1: Malin

Lekar är inte heller ngt för mig....fyyy. Musiklekar skulle jag kunna gilla om jag kunde ngt om musik, vilket jag INTE kan! Det har aldrig lixom fastnat.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: