mariajr

2009-12-01
09:22:09

Äntligen lite snö!

Det blev ingen ridning i helgen som jag befarade. Fick besök av en kompis som jag inte träffar så mycket...så det var iaf en bra orsak att atälla in ridningen.
Men vi har fått snö, en början hur som helst. Ridningen kommer igång det är jag nästan övertygad om.

Vi var på julbord på söndag. Inga barn, åtta vuxna.
Miljön var jätte fin på Svanstein Gård och personalen trevlig men maten får faktiskt inte bra betyg. Fisken var jätte god och det fanns lite smått och gott som var trevligt för ögat också. Det var e tt pluss. Med resten var faktiskt bland det sämsta.
Köpes av det mesta, köttbullar å´så. Revbenspjäll som var nästan svarta och jättetorra. Chokladmossén (hur det nu stavas) var jättegod.

Törs skriva för att jag vet att det inte är så många som läser.

Trevligt hade vi iaf och det var huvudsaken.

Ska försöka återkomma med lite bilder när jag får tid.

M
Kommentarer:
2009-12-01 @ 19:39:28
#1: Malin

Ääntligen fick vi oxå snö!



Var det en gem vän till oss som hälsade på dig? (Du vet ju hur nyfiken jag är)



Trist att inte middagen var till belåtenhet, när man går ut så där vill man ju att det skall vara lyx o överdåd men framför allt smaka bra.



Kramar

2009-12-02 @ 16:27:09
#2: Maria

Ja det var en gemensam vän! Du får vara nyfiken...jag berättar så gärna :-)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: